General
-
Mulighet for å hente priser fra andre nettsteder
Aktuelle nettsteder:
play.com
zavvi.com
Etc...54 votes -
Penger og tekst
Hei. Ville bare først si at jeg elsker denne siden. Veldig oversiktelig og fin. Har allerede brukt den masse.
Bare lurte på hvordan dere tjente pengene deres? Ser jo ingen reklame, men tenkte dere kanskje fikk penger av Amazon? Hvis ikke vil jeg gjerne ha muligheten til å donere.
Også dette med undertekster. Dere burde satt opp et lite forum så man kunne disuktert om det var norske undertekster. De som hadde kjøpt kunne skrevet hva som stod bak.
26 votes -
Kjempeflott idè. En ting jeg ikke skjønner, når jeg velger f.eks. "Alt under 50,-" vises mye over òg
Ellers en helt super idè. Ganske irriterende det jeg nevnte over, siden det blir en god del ting som er over f.eks. 50, 10 eller hva jeg nå velger.
19 votes -
Feil valuta?
Når jeg ser på de norske prisene på biit.no og sammenligner med prisen i pund, så får jeg ikke det til å passe. En kjapp testkonvertering viser at biit.no tar utgangspunkt i en kurs på ca 7,4. Jeg kan ikke huske at den har vært så lav noengang, kursen er per i dag ekstremt lav, men den er fortsatt bare ca 8,8.
15 votes -
Varsling når pris på en vare kommer under 200kr
Mulighet for å merke varer som koster over 200, og få epost når/om de faller til under 200kr.
15 votes -
Lurte på om det er mulig å betale med PayPal, eller på forskudd.Vil ikke ha VISA-kort igjen.;)
Eller må man bruke kredittkort for å betale? Rart at ikke Amazon har avtale med Paypal, isåfall. Er det noen her som vet? "MÅ" ha Forza3. De selger det for 499..- på Game enda! 140.- er jo "litt" rimeligere.;)
13 votes -
Spill, sortering på "nye utgivelser"
Ser ut til sortere feil, veldig gamle ting som kommer først.
12 votes -
Link til produktsiden på amazon.
Det burde vært link for hvert enkelt produkt til produktsiden på amazon. Slik at man slipper å legge ting i handlekurv først, deretter bli sendt videre til amazon for å finne produktet der.
11 votes -
9 votes
-
Sortere lister alfabetisk
Å kunne sortere lister alfabetisk etter å ha definert platform og/eller sjanger. Er egentlig tåpelig at dette ikke er her fra starten av.
9 votes -
Hva med å ikke vise frem varer som ikke kan bestilles til Norge. F.eks. GoPro tripod mount.
En god del varer fra Amazon er ikke mulig å bestille til Norge av diverse årsaker. Kunne vært greit om disse ikke kom frem i søk på siden til biit.no siden du ikke får beskjed om dette før etter at du har logget inn på Amazon.co.uk og prøver å fullføre bestilling.
9 votes -
Prisvarsling
For meg ville det vært svært nyttig om jeg kunne ha fått en varsling når pris på en vare endres (wishlist har dette og det fungerer utmerket!)
6 votes -
Fallout: New Vegas (Xbox) - make it less than 200 kr, then no tax pay and you will get more orders
Fallout: New Vegas (Xbox) - make it less than 200 kr, then no tax pay and you will get more orders (now it is 204 kr)
6 votes -
4 votes
-
Fix prisene. Skulle kjøpe Skyrim til 174 som det står på siden deres. Men når det blir lagt i kurven koster det plutselig 210!
Oppdatere prisene deres, kanskje?
4 votes -
the getaway
hei jeg vil kjørper the getaway
4 votes -
Varer som koster så vidt mer enn 200 kroner, mulig å sette ned? Og hva med "send as gift?"
Varer som f. eks Resistance 3 koster bare et par kroner over 200 (207 i dette tilfellet), men på grunn av de syv ekstra kronene koster det plutselig 369. Vet ikke hva dere kan gjøre, men er det mulig å sette ned prisen på slike varer sånn at det blir rett under grensen?
En annen ting jeg lurte på var om dere kan legge til en funksjon "send as gift"? Jeg kan ikke reglene rundt dette ordentlig, så jeg vet ikke hvilken stilling dere har som firma, men er det noe det er verdt å se inn på?
4 votes -
4 votes
-
3 votes
-
Handle flere ganger per dag?
kan jeg kjøpe for under 200kr. betale.Og så gå tilbake og handle igjen for under 200kr¨. Er det noen grense på hvor mange ganger jeg kan handle for u200,- samme dag. Uten at tollvesenet vil ha sitt (moms)? Ofte jeg vil kjøpe flere ting per dag, men er redd for momsen. Er dette mulig å gjøre, Slik at jeg slipper å betale moms
1 vote
- Don't see your idea?